|
|
|
|
|
|
שני מגשים של פיצות לא טריות שנשלחו לביתי וחוסר המשך טיפול בתלונתי |
נושא התלונה: |
יום שני 12 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשעה 17.15 הזמנתי שני מגשים של פיצות משפחתיות עבור ילדי הצעירים וחבריהם שבאו להתארח אצלי. הפיצות היו לא טריות וקשות למאכל. שוחחתי ען מנהלת המשמרת של סניף רחובות בשם נעמה היא הציעה לי זיכוי ואני סירבתי והתעקשתי שיבוא שליח לקחת את המגש הנותר (הילדים היו מאוד רעבים ואכלו בקושי רב את המגש הראשון). הגיע שליח לקחת את הפיצה אבל מאז לא שמעתי דבר. אני דורשת זיכוי על 84 שקלים ששילמתי ומבחינתי דומינוס פיצה הפסידה לקוחה ותיקה...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|