שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני עובדת בחברה גדולה מאוד שנהגה להזמין כמעט מדי יום משלוח מדומינו"ס סניף פ"ת. בתאריך המדובר ביצעתי הזמנה וכאשר הגיע השליח (באיחור של חצי שעה)
התברר שהוא לא הביא איתו חלקים מההזמנה, לכן שילמתי לו עבור המוצרים שהוא כן הביא, אבל אז לתדהמתי הוא נתן לי לדבר בטלפון עם אחראי המשמרת שלו רונן שטען שזה לא ייתכן שאני אשלם על הזמנה שהיא פחות מהמינימום.
הסברתי לו שהטעות היא שלהם משום שהם לא הביאו את כל הסחורה ובטח שלא אשלם על מוצרים שלא קיבלתי, אבל הוא המשיך בשלו והשיחה הסתיימה בכך שהבהרתי לו שזו הפעם האחרונה שעובד מחברתנו יבצע הזמנה אצלם ותגובתו היתה: אל תזמינו, לא צריך!! מיותר לציין שהייתי בשוק מתגובתו שכן, שוב, במשך תק' ארוכה נהגנו להזמין מהחברה כמעט יום יום.
|
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|