שירות לקוחות מזעזע |
נושא התלונה: |
יום שני 21 ינואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
וייצמן ליד התחנת דלק |
כתובת: |
כפ"ס |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
התקשרנו לבצע הזמנה מדומינוס פיצה ברחוב וייצמן בכפ"ס בשעה 21:06 - הזמנה של 2 מגשים ואצבעות גבינה עם 4 תוספות ( 2 לכל מגש)
לאחר כ-40 דקות התקשרתי לבדוק מה קורה עם הפיצה ולבקש פיצוי, הציבו רף של 30 דקות הגעה, ולא עמדו בו.
הובטח לי שהפיצה תגיע תוך 3-4 דקות והובטח לי לחם שום שיצא אליי עם שליח אחר כפיצוי.
אחרי 50 דקות התקשר השליח וטען שהוא הגיע לשער של המושב שדי חמד.
יצאנו לשער של המושב, והרי השליח לא נמצא, השליח היה מספיק חכם להתקשר ממספר חסוי, עשינו מספר סיבובים למקרה שפספסנו את השליח, התקשרנו לסניף, כאשר ביקשנו את "זאב" מנהל הסניף שהיה אמור לדאוג לדאוג שהפיצות יגיעו ושגם נתפנק על קינוח זרק ברקע לאחד העובדים שלו " מדובר פה על לקוח בעייתי משהו" בינתיים אנחנו ממתינים ברקע כ-10 דקות.
לאחר שראינו שאין מענה והרעב , החלטנו שנזמין ממקום אחר.
שירות מתחת לכל ביקורת! כל כך הרבה פעמים שהזמנתי והייתי מרוצה נמחקו בהינף יד.
|
עוגת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|