פרטי התלונה

תלונות Domino's Pizza (דומינוס פיצה)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה Domino's Pizza (דומינוס פיצה)שעות פתיחה Domino‘s Pizza (דומינוס פיצה) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות מזלזלת - דומינוס פיצה נושא התלונה:
קריניצקי ניר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שכונת קייזר כתובת:
מודיעין קייזר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/1/2013 , הזמנו ארוחת ערב ל2 ילדי ..
פנינו בשעה 18:40 ובצענו הזמנה , כמתחייב דומינוס שולחים תוך 30 דקי , אך מפנים לשורת הדין ציינו שיאחרו מעט כ- 40 דק' הסכמנו ובצענו הזמנה.
המתנו כשעה , וצלצלנו ב19:40 ענתה אחראית משמרת בשם ספיר וציינה שבדיוק עכשיו השליח לוקח את הפיצה ובדרך אלינו ... הסניף קרוב אלינו מאוד כ5 דק נסיעה , לאחר עוד 20 דק' פנינו שוב לסניף וספיר ציינה שהשליח בטעות לא לקח את הפיצה והוא יוצא עכשיו ..
בשעה 20:20 התקשרתי בשלישית ענה בחור צעיר שאלתי מה קורה עם הפיצה הילדים ממתינים לארוחת הערב , הצעיר לא שם בהשתק את השיחה ואני שמוע מרחוק את השיחה הבאה :
" רז ( מנהל הסניף ) מה לעשות עם הלקוח הפיצה שלו עדין פה , רז אמר לו תגיד שמבחינתי נבטל ולא נחייב אותו ... , אמר שהלקוח כועס ולא נעים לו לומר לי , חזר אלי וציין את תשובת מנהל הסניף " ביקשתי את מנהל הסניף , רז ענה ואמר בפשטות הפיצה כאן נבטל את המשלוח , ביקשתי שידאג לשלוח אלי ב5 דק הקרובות כי אני ממתין עוד מעט שעתיים והילדים צריכים לאכול , בנוסף ציינתי שאני לקוח נאמן לחברה וקונה שנים בסניף , רז אמר בקור רוח ללא רצון כלל לעזור אבטל לך את המשלוח .. נשארתי ללא מילים וגם ללא פיצה.
נאלצתי להכין ארוחה לילדים , למחרת רשמתי מכתב תלונה לפיצה דומינוס באתר שלהם , חזרו אלי באופן מוזר אחראית משמרת בשם סיוון מהסניף קייזר עליו אני מתלונן , התחילה את השיחה בלי שום שאלות מעניקים לך פיצוי פיצה עם 2 תוספות וקולה מתי שתרצה.
ציינתי שאני לא מוכן לקבל רק פיצוי וזאת לא המטרה של התלונה אלא טיפול הולם במנהל ואחראית המשמרת שמתייחסים בזלזול ועלבון ללקוחות .. ובבקשתי לקבל את תגובת דומינוס מה עשו במקרה זה ואיך לא יחזור בשנית בסניף קייזר.
ביקשתי תגובה מסודרת במייל תוך התייחסות לטיפול מול מנהל הסניף .. עד היום לא קיבלתי שום מייל ושום התייחסות.
אודה לעזרתכם מול דומינוס פיצה הן ברמת התייחסות כיצד טופל המקרה שלא יחזור בשנית ללקוחות נוספים והן מבחינת הפיצוי שאינו הולם לעוגמת הנפש של ילדי שהמתינו בסבלנות בציפייה מיותרת..
תודה מראש
קריניצקי
ועלבון. סוג הנזק :

Domino's Pizza (דומינוס פיצה) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה