פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא הולמת ,שירות לקוי,ניסיון רמאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי 72 פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
היום 11/13/13 בשעה 20:50,נכנסתי לחנות קרביץ בקניון הגדל בפתח תקווה,בכדי להחליף אוזניות שלפתע הפסיקו לעבוד (שומעים רק באוזניה אחת)של חברת "jvc" פניתי אל מנהל החנות שעבד בקופה והצגתי לו את הבעיה והוא ביקש מהעובד השני להביא לי אוזניות מהמתקן,וכשהעובד הביא את האוזניות מנהל החנות מסר לי אותם,ואני להפתעתי גיליתי שהאוזניות שהוא מסר לי פתוחות,וכששאלתי אותו למה הוא מביא אוזמיות משומשות ,הוא צעק עליי ואמר לי שהוא מנסה רק לעשות לי טובה ואם אני לא רוצה אז לא צריך ,אני לא ציפיצתי לזה בסה"כ רציתי שישלח לי את האוזניות לבדיקה ויטפל בבעיה ע"פי הנהלים של החברה בלי קיצורי דרך ובלי "טובות",כשהבנתי שהמוכר מאבד שליטה וכשראיתי איך הוא מטיח את הוא הטיח את האוזניות על הדלפק מאחורי(שכך סביר להניח לעוד נזקים במוצר),פניתי אליו וביקשתי את פרטיו המלאים וכשהמנהל הבין שאני רצינית ,שינה את התנהלותו והאיל בטובו להביא תעודת משלוח,ברישום פרטי פנה אלי במילה "חמודה"(מיותר לציין שאין זה מקצועי ואינו הולם) ,כששאלתי אותו מתי האוזניות יוחזרו אלי הוא אמר לי שרק עוד שבועיים,אסכם בכך שההתנהגות המבישה של מנהל החנות התנהלותו הלקויה והיחס המשפיל אליו זכיתי גרם לי להבין שאין לי מה לחפש יותר בקרביץ לאחר שיצאתי מהחנות בהרגשה שאני מאוימת ומרומת ,אודה לכם על טיפולכם המהיר במנהל ,עוד אוסיף ואציין כי הוא פנה כך אל לקוחות נוספים כך שאין זו מעידה חד פעמית לדעתי
רמאות סוג הנזק :
תיקון האוזניות,טיפול במנהל שכשל פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה