|
|
|
|
|
|
סירוב להחליף מוצר לא תקין |
נושא התלונה: |
יום חמישי 14 אוגוסט 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קניון חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/8 רכשתי אוזניות ברצלונה לילד ב 120 ש"ח מסניף קרביץ ביג קרית אתא, כשהפעלנו אותן הסתבר שצד אחד לא עובד, בתאריך 14/8 הגענו לסניף קניון חיפה כדי להחליף את הפריט באותו פריט ונאמר לנו שאי אפשר להחליף כיוון שהמוצר פתוח למרות שהבאנו איתנו את האריזה המקורית.
אני שואל את עצמי איך יכולתי לדעת שהמוצר לא תקין מבלי שאפתח אותו, תגובה מאוד תמוהה ומעוררת כעס, מה גם שמדובר ברשת "רצינית" לכאורה!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחליף את המוצר באותו מוצר או להחזיר את הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קרביץ שירות לקוחות
, תגובה:
|
לאה רוזנבאום מנהלת שרות לקוחות קרביץ |
שם ותפקיד: |
הלקוחה לא פנה לשרות לקוחות קרביץ |
תגובה: |
הופנה לסניף להחלפת המוצר |
פתרון: |
|
|
|