פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיק ג'נספורט שלא חוזר מתיקון!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון עזראלי מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2015 רכשתי תיק של ג'נספורט מקרביץ בקניון מודיעין לקראת תחילת הלימודים שמתחילה ב 1.9.15
בתאריך 11.9.15 נקרע התיק (שימוש של 10 ימים בלבד!) נגשתי לחנות ושם נאמר לי שהם ישלחו את התיק ותוך 14 ימי עסקים הוא יחזור.
היום 29.10.15 התיק עדיין לא הגיע!!!
ניגשתי לחנות ובחור בשם אנדריי זלצר שהציג עצמו כ"סגן מנהל" תקף וכעס באומרו "אמרתי לך לקחת את זה לבד לתיקון ובגלל שרציתי שזה יעשה מאצלנו אז תחכי.......וכל זאת בכעס לא מובן ובתקיפות!!!. ביקשתי את הטלפון של המנהל והוא אמר לי "מה פתאום נראה לך?" (כאלו שהמנהל הוא אלוהים). כל תחנוני לבקש לדעת מתי יגיע התיק נתקלו במשפט אחד "כשיגיע נתקשר אלייך". ממש בושה לחברה גדולה ומובילה שהם מעסיקים אדם כזה שאין לו טיפה מושג ביחס שירותי ללקוחות בכלל ולבני אדם בפרט. רשמתי להם פניה באתר שלהם והם טרם הגיבו. אני מנסה להתקשר לשירות לקוחות במספר 1700706655 ומענה קולי אומר "אין מענה לייעד אליו הגעתם אנא חייגו שני". אני ממש מאוכזבת מחווית הקניה. ומבקשת את הכסף בחזרה אני וכל משפחתי לא נכנס אליכם יותר!!!!
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי הכסף אני כבר אקנה במקום אחר. פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה