פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מכפיש כלפי לקוחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לסניף קרביץ בקניון גבעתיים אשר הוצב בו דוכן של קרביץ ברחבת הקניון אני וילדיי הסתובבנו והסתכלנו על המוצע לפנינו וחיפשנו ציוד לשנת הלימודים הבאה מכיון שלא ראיתי פריטים שאני מעונינת יצאתי מהדוכן .חשוב לציין לביתי בת ה 9 היה ארנק סיליקון ודוד ביד עם כסף שהביאה מהבית כדי לקנות לעצמה משהו ובדוכן מכרו גם ארנקים דומים כשיצאנו מהדוכן נכנסנו לחנות של סטימצקי אחד הבחורים שעבד בקרביץ בא אחרי ושואל אותי אם לקחנו משהו מהדוכן כמובן שעניתי לו שלא .והוא התעקש "את בטוחה?" כאן כבר ממש כעסתי והבנתי מה היתה כוונתו בגלל הארנק של הילדה.אמרתי לו שזה לא יפה הלהאשים ואני פשוט הובכתי לעיני קונים נוספים שהיו בסביבתי אז כך שעברתי עוגמת נפש נוראית ויותר גרוע שהילדה שלי כל כך נבהלה שהיא לא הרפתה ממני כל זמן שהותנו בקניון ונאחזה בי בבהלה .יש דרך לפנות לאנשים וכן לא ליד ציבור ולהשפיל ככה אנשים אסור כבר לילדה לבוא לקניון עם חפץ מהבית? על כל מה שתאחז יאשימו ישר? עד לאן הגענו????פשוט בושה!!כבר עברו כמה שעות מאז הארוע וזה עדיין מבעבע בי מרגישה פגועה.לתשומת לבכם.
עלבון סוג הנזק :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
יעל קדם מנהל שרות לקוחות פרטיים שם ותפקיד:
קיבלנו את פנייתך ומייד העברנו למנהל הסניף לבירור המקרה.מדובר בעובד קיץ. מנהל הסניף ריכז את העובדים והעביר משוב על מנת שלא יקרו מקרים דומים.
שוחחתי עם הלקוחה התנצלתי והסברתי לה שהענקת שירות איכותי הינו בעל חשיבות עליונה עבורנו וצר לי שלא עלה בידינו ליישם במקרה זה.
הצעתי לדבר עם הבת ולהתנצל בשם הרשת.
תגובה:
כרטיס גיפטקארד בשווי של 100 ש"ח לשימוש בסניפי הרשת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה