פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מתרגם אלקטרוני מתקדם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מתרגם מתקדם לפני כשבועיים במהלך המבחן תצוגת המסך הפכה לשחורה ושום מקש לא הגיב, החלפתי סוללות חדשות ולאחר זמן מה זה קרה לי שוב
ניגשתי לסניף ממנו רכשתי את המתרגם נתקלתי ביחס משפיל וזאת לאחר שהסברתי את המצב המוכר שטען כי הוא מנהל הסניף הוא חזר ואמר כי הבעיה היא הסוללות וזאת לאחר שהסברתי לו מספר פעמים כי שמתי סוללות חדשות, אני הלנתי מולו כי הוא לא טכנאי ואין בסמכותו להחליט כי המכשיר תקין, הוא אמר כי הוא טכנאי והמכשיר תקין ניסיתי להתקומם מולו והוא התקשר לאדם כשלהו (לא הבנתי מה תפקידו) ושוב הם הלינו כי תצוגה שחורה זאת שיטה לחיסכון בסוללה הסברתי לו כי לפני שרכשתי את המכשיר קיבלתי המלצות מחברים ואף השתמשתי עם המכשיר זהה, הסברתי לו כי המכשיר כבה בעת חיסכון סוללה ולא נעשה שחור ולא מגיב, המוכר אמר לי כי אם אני ארצה לשלוח אותו לבדיקה של מעבדה הוא ישלח אבל התשובה לא תיהיה שונה, הסברתי לו כי רכשתי את המכשיר לפני כשבועיים ממייטב כספי, בקרוב ל 600 שח מאחר ואני סטודנטית מדובר בכסף רב עבורי, ומעבר לכך שקניתי מכשיר חדש מקופסא ואינני חושבת שזה מה שמגיע לי (ייתכן כי המכשירלא היה באמת חדש ) המוכר שטען כי הוא המנהל דיבר אליי בזלזול רב, ודיבר אליי בתנועות ידיים מזלזלולת ומשפילות נאלצתי להרים את קולי הרגשתי כאילו גנבתי או מבקשת איזה דבר נדבה, לבסוף הוא אמר לי שאני אלך לעזאזל,
הרגשתי מאוד מאוד מושפלת במיוחד לאור העובדה כי נאלצתי להרים את קולי ואנשים רבים הסתכלו על המתרחש אני נוהגת לקנות בחנות זו ולא מעט פעמים וזאת הפעם הראשונה שאני נתקלת ביחס שכזה.
לאחר מכן התקשרתי לשירות לקוחות הנציגה הצדיקה לרוב את הנציג ולא הספיקה להגיד כי המשמרת שלה נגמרה ושהיא צריכה ללכת הביתה, היא אמרה שאלו נהליי החברה ואין מה לעשות (השורה התחתונה של השיחה)
עוגמת נפש סוג הנזק :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
קרביץ שם ותפקיד:
אנו מודים על פניתכם לקרביץ, תגובה:
היום בשעות הבוקר נעשה ברור לגבי תלונתה של פדלון עינב.

יידעתי אותה שאני עושה כל מאמץ לטפל בתלונתה.

העניין טופל וסוכם איתה טלפונית שיכולה לחזור לסניף להחליף למוצר חדש.

בברכת סוף שבוע נעים



קרביץ - שרות לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה