פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר למינציה שהתקלקל אחרי 6 חודשים נושא התלונה:
טרנוס אושרית שם/כינוי:
‏שבת ‏03 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.09.2011 קניתי מכשיר למינציה A3 מתכת בסך 429.00 ש"ח אחרי 6 חודשים המכשיר התקלקל והתחיל להוציא עשן.. פניתי לקרביץ (החנות ממנה קניתי את המכונה) במטרה שיטפלו לי בבעיה אך לא היו מוכנים לשמוע על להחליף למכשיר חדש.
המוכרת בחנות טענה שהספק ייקח את המכשיר לבדיקה במקרה ואם לא יהיה אפשר לתקן אז יחליפו לי למכשיר חדש (יתקנו את המכשיר ואחרי תקופה קצרה המכשיר שוב יתקלקל אני לא מוכנה לזה...) אבל מה אני עושה בזמן הזה שאין לי את המכונת למינציה.
אשמח לטיפולכם האישי ולתשובה בהקדם
כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר המקולקל במכשיר חדש או זיכוי בסך 429.00 ש"ח פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
דבי גרסין - שרות לקוחו שם ותפקיד:
אושרית פנתה אלינו ב5.3.12 ע"י יעקוב. בבקשה לקבלת מכשיר חדש כיוון שהמכשיר הוציא עשן. המכשיר נבדק בסניף ראו כי המכשיר עובד אך מוציא עשן. ישנן מס' סיבות היכולות לגרום לתופעה. נאמר בסניף ללקוחה שיש צורך לשלוח המוצר לבדיקת מעבדה בגדר האחריות וטיפול במכשיר. הלקוחה סירבה בכל תוקף למסור המכשיר לבדיקה. תגובה:
הוצע ללקוחה (יעקוב) :אירגנו באופן חריג מכשיר למינציה פשוט חלופי לתת ללקוח בזמן שהמוצר במעבדה.עדיין היה סירוב למסור למעבדה והיום נתקבלה התלונה.
היום איש מעבדה ניסה ליצור עם הלקוחה קשר טלפוני בכדי לבדוק מולה על השימוש במוצר(סיבות שיכולות לגרום להופעת עשן) מספר פעמים ולא היה מענה.
אנו נשמח לעמוד לשרות הלקוחה בגדר האחריות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה