פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשיר לא מתאים וסרוב להחלפתו נושא התלונה:
אביבי אמיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפניי כשבועיים חמי קנה לנכד בחנות קרביץ בקניון מלחה מכשיר סמסונג Y בגירסה האנגלית למרות שהילד בן 11 לא יודע טוב אנגלית ומה גם שקיימת גירסה בעיברית .כשחזרנו לחנות כשבוע לאחר הקנייה עם אריזה מקורית הטלפון וקבלה אמר לנו מנהל החנות לאחר יבוש של כשעה בברורים ובירבורים שעליו לשלוח את המכשיר לבדיקה ולאחר שבוע אם המכשיר תקין הוא יחליפו במכשיר בגירסה העיברית או במכשיר אחר שנרצה ,לאחר שבועיים משלא נעננו התקשרנו לחנות ולאחר שצילצלנו מספר רב של פעמים כי משום מה לא ענו ומנהל החנות אמר שקיבל אישור ושנבוא למחרת להחליף כשנגשנו היום לחנות מנהל החנות לא היה ועובד במקום אמר שאין עדיין אישור ולא ניתן להחליף הוא התקשר למנהל החנות שאמר שעדיין אין אישור ועכשיו הוא לא מוכן להחליף את המכשיר כפי שסוכם , לדעתי זהו בזיון וזלזלול בלקוח גם בשלב המכירה וגם בשלב ההחלפה אני מבקש לבטל מיידית את העיסקה ולהחזיר לי את כספי. צורת הדיבור הן של העובד והן של המנהל היו מזלזלות ומשפילות ולא מתאימות למוסד כמו קרביץ
כספי סוג הנזק :
להחזיר לי את הכסף של המכשיר פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה