פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני בעלת עסק בבניין הסמוך לקניון רמת אביב. ופעמים רבות אני רוכשת ציוד בחנות שלכם בקניון. לפני 10 ימים רכשתי שני טלפונים למשרד. שאת אחד מהם התקנתי מיד. כעבור 3 ימים ! התחילו להשמע רעשים חזקים כאשר ניסיתי לבצע שיחה והטלפון הפסיק לעבוד. ניגשתי לסניף היום 20/12/2012 בשעה 18:00 בערב. המתנתי 40 דקות!!!עד שמישהוא הועיל להתפנות אלי. 2 מהמוכרים בחנות טענו כי הם לא עובדים קבועים של הסניף ולכן לא יוכלו לעזור לי ונאלצים להמתין זמן רב למוכר היחיד שהיה עסוק עם עוד 3 לקוחות. שסופסוף הגיע זמני נאמר לי שלא ניתן להחליף את הטלפון. למרות שהצגתי קבלה ועברו רק מס׳ ימים בודדים בהם הטלפון היה בשימוש. מוכר בשם תומר לקח את הפרטים שלי ואמר שיחזרו אליי כאשר תתברר התקלה. האמת לא חשבתי שבסוף שנת 2012 עדיין קיים שירות לקוי שכזה בחברה גדולה כמותכם. האם אינכם מעבירים את העובדים שלכם נהלים בסיסיים בשירות. לצערי נראה לי שהמקרה המצער הזה שהשאיר לי רושם מאד שלילי. לא ישאיר לי ברירה אלא לבצע את רכישות המשרד המסתכמות בעשרות אלפי שקלים בחנות אחרת.
שיפור השירות פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
דבי גרסין - שרות לקוחות שם ותפקיד:
ביום ראשון ה23.12.12 נתקבלה במשרדנו פנייה ע"י הלקוחה במייל. ביום ראשון מנהל הסניף פנה ללקוחה ביום ראשון לגשת אליו לקבל טיפול.
תגובה:
הלקוחה זוכתה עבור המוצר התקול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה