פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות ושרות בסניף נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ביג - קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי תיק טרול לילדה שלי ב 02/09/2013, עוד לא עברו 14 יום מיום הקנייה, היום 15/09/2013 פניתי לסניף בקרית שמונה שממנו קניתי את התיק, עמדה שם בחורה נחמדה שהייתה צריכה להיות עורכת דין במקום דיילת בקרביץ, לתיק יש שני גלגלים ושתי רגליות, רגלית אחת יצאה מהמקום, או נשברה לפי טענת הדיילת, הדיילת הנחמדה מתווכחת אם זה שבור או לא, אין על מה להתווכח אני אמרתי, אני רוצה בסך הכל לשלוח את התיק לתיקון או החלפה, אחרי וויכוח שחזר על עצמו כמה פעמים ובסוף קיבלתי מחמאה שאני לא ילד קטן, נתנה לי מספר טלפון של שרות הלקוחות של קרביץ, איזה יחס ואיזה ישועה. לצורך הבהרת המצב, בתיק אחר מאותו דגם שקניתי לפני שנתיים, הרגליות שם עדיין מחזיקות מעמד במקום למרות שכבר חצי מהרגליות נשחק, והילדה עדיין באותו בית ספר ובכיתה ליד אותה כיתה שלמדה בשנה שעברה. העניין פה, למה קרביץ לא מטפלים בלקוחות שלהם, ולא אומרים להם לפני שקונים, שבמוצר הזה אין אחריות אצלנו ואתה צריך לנסוע מקרית שמונה לרמלה בשביל לבקר בטלבר ולמסור להם את התיק למעבדה או לשלם עבור משלוח בשביל שרק יבדקו אם מגיע לך תיקון או לא.
גם בשרות הלקוחות נמסרה אותה תשובה, וואו. הייתי בהלם שרשת כמו קרביץ תיתן יחס כזה.
התלונה הזאת היא בעצם לא תלונה אלא, נקודה למחשבה, לפני שתחליטו לקנות תיקי טלבר מרשת כמו קרביץ. כי כל בעיה כזאת או אחרת בתיק, תיפול עליכם, ולמי יש זמן להתעסק בתיקון של תיק שעולה 239 ₪ "במבצע" ומשרת אתכם או את הילדים שלכם במשך 8 ימים שחצי מהם אני הסעתי את הילדה לבית ספר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא יודע, אולי תמצאו מישהו שאני יכול לתרום לו את התיק. פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה