פרטי התלונה

תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפה או זיכוי בגין רכישת מוצר פגום (תיק לבי"ס) נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון עזריאלי חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.8.2013 רכשתי תיק לביה"ס לבני.
יום לפני תחילת הלימודים נוכחנו לגלות שאחת הרצועות קרועה.
בתאריך 27/9/13 נגשתי לסניף קרביץ עם התיק.
מאחר שלא היה תיק זהה .הצעתי שיתנו לי את כספי בחזרה או יפנו אותי לסניף אחר לקבל תיק זהה.
נאמר לי שלא ניתן לקבל את כספי בחזרה מאחר שקיבלתי במסגרת רכישת התיק זיכוי בסך 75 ש"ח לקניות.
אמרתי שאני מוכנה לשלם את ה-75 ש"ח שקיבלתי מתנה, אך ללא הועיל.
לבסוף בחור בשם לירן שוחח עם הספק ואמר שיזמין לי תיק זהה.
אולם עד היום לא יצרו עמי קשר. בכל פעם שאני מעוניינת לברר , אני נדרשת להגיע פיזית לחנות כיוון שהם לא עונים לטלפונים.בכל פעם נאמר לי שיצרו עמי קשר ו/או יצרו עמי קשר אך אף אחד לא יודע מתי? וגם לא הושארה לי הודעה מענה קולי / סמס ?!
אני נאצת בכל פעם להגיע לקניון, לעמוד בתור בסבלנות , ךלספר את הסיפור למוכרת התורנית שלא יודעת מה לומר .
+עוגמת נפש+בזבוז זמן סוג הנזק :
מבקשת את כספי חזרה ו/ או קבלת תיק זהה עד חודש ימים.שהרי אין טעם לקבל תיק חדש לתחילת שנת הלימודים באמצע שנה. פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
לאה רוזנבאום שרות לקוחות קרביץ שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על העיכוב שחל בטיפול בלקוחה
תקופת החגים הינה אחת מהסיבות לעיכוב ,יחד עם זאת המקרה בטיפול של מנהל אזור צפון שיצר קשר עם הלקוחה .
תגובה:
מנהל אזור צפון בשיתוף עם מנהל החנות מטפלים במקרה המתואר באופן מידי ולשביעות רצונה של הלקוחה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה