פרטי התלונה

תלונות עמידר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בנזילה בדירה נושא התלונה:
קוגן אלכסנדר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏17 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הרב חזן 2 32 כתובת:
שלומי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע ויומיים התחילה נזילה, בדירתה של אימי בת ה-88, בכתובת בן-גוריון 256 דירה 8, שלומי, מהדירה העליונה(דירה 12). אחרי ניסיון פנייה לסניף עכו של עמידר בה הובטח לי שהמקרה יטופל חיכיתי יומיים והתקשרתי לסניף המרכזי של עמידר לנציגת פניות ציבור בשם יפית(טלפון: 03-6931513). הובטח לי שהמקרה יטופל בדחיפות, אך דבר לא נעשה בנושא. היה נסיון לפנות גם לבעלת הדירה ממנה באה הנזילה, אל גם היא לא עושה דבר בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בנזילה פתרון נדרש :

עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה