פרטי התלונה

תלונות עמידר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בגג הבנין נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עצמון 18 מרכז האירוסים נצרת עילית כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני חבר וועד הבנין בכתובת השושנים נצרת עילית שכתובתי 212/33 כניסה ג בתאריך הנ''ל קיבלנו 5 מדיירי הכניסה הוראת תשלום תוך 14 יום מחברת עמידר בסך 400 ש''ח על טיפול בגג הבנין , לאחר שהרמתי טלפון לפקידה דינה המטפלת בענין שאלתי מדוע לאחר שנה וחצי מיום הטיפול קיבלו 5 דיירים מתוך ה13 הוראת תשלום ולמה לא ידעו את וועד הבית כאשר אותו דייר פונה לעמידר הרי שעמידר מחוייב להודיע אותה פקידה אמרה ששלחה מכתבים אבל לא היה ולא נברא כששאלתי מתי שלחת היא קמה לבדוק אבל בסופו של דבר אמרה שלא שלחה , עוד שאלתי מדוע רק 5 דיירים הרי כולם צריכים לקבל היא ענתה שלחתי לכולם גם פה לא היה ולא נברא אותם מסמכים נמצאים אצלי כיו''ר הוועד רק חמישה דיירים קיבלו את המכתב הנ''ל ואיזה בדיוק עבודה בוצעה בסכום הנ''ל כאשר אני מבצע עבודה פרטית שלי באותו מקרה של נזילה בעלות של 400 ש''ח בלבד ולא באותה עלות כאן , מדוע אחרי שנה וחצי נזכרה אותה גברת בשם דינה לפנות אלינו ולא ידעה אותנו לפני הגעת העובדים ולאפשר לוועד הבלוק לבחור אולי עוד אופציות בכניסתי אנשים קשייי יום שלא יכולים ולא לשלם סכום של 100 ש''ח אודה לכם מאוד ומחכה לתשובתכם בהקדם האפשרי בתודה יעקב .
עוגמת נפש סוג הנזק :
אי תשלום הכסף לפי דרישת עמידר והודאה בטעות . פתרון נדרש :

עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה