פרטי התלונה

תלונות עמידר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא נגיש בסחבת לא סבירה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש בדיוק , הגשתי באמצעות עו"ד בקשה בעמידר סניף נצרת בקשה לאישור זכויות בנכס שרכשתי בטבריה, לאחר שפניתי לפניות הציבור וביקשתי לזרז את הטיפול ונימקתי את הדחיפות שבעניין אכן התקשרו אלי לפני כשבועיים והבטיחו לזרז את הטיפול ולצערי עד עתה לא התקבל האישור המיוחל העיכוב גורם לי נזק גדול, אינני מבין מדוע טופס פשוט כמו זה צריך לקחת חודש ימים לקבלו ועדיין זה לא הסוף,

עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה