פרטי התלונה

תלונות עמידר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בוטה וקריר נושא התלונה:
טל אילן שם/כינוי:
‏יום שני ‏17 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קרית גת כתובת:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני בן 40 נכה עם תאומים כבני 4 מקרית גת. לפני כחודשיים קיבלנו דירה ברחוב משעול יוסף 3 בקרית גת ממשרד השיכון. לפני כחודש העברתי לרכז שלי בעמידר אריאל את כל מה שצריך, מסמכים החתמת ערבים ופיקדון כספי. הובטח לי על ידי מר חנן שהוא מפקח שיפוצים שעד סוף החודש השיפוץ יהיה מוכן על מנת שאוכל להיכנס לדירה. עברו כ 3 שבועות ועדיין לא נקפו אצבע ובנוסף לכל, כל פנייה שלי לבירור או שלא נענית או שנתקלת ביחס בוטה ומעליב ומשפיל. הגשתי גם תלונות למשרד השיכון ולתלונות ציבור בעמידר והיום קיבלתי טלפון שנזפו בי על שאני "מטרד" שמעז להתלונן. עקב כך נגרמה לי עוגמת נפש והרגשתי מושפל!! את הבוטת חוויתי מאדם בשם חנן מסניף קרית גת. לטיפולכם.
עלבון סוג הנזק :
כניסה לדירה שקיבלתי ויחס נורמלי פתרון נדרש :

עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה