פרטי התלונה

תלונות עמידר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר איכפתיות מצד עמיד לדיירת ותיקה שלהם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רשאון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי טלי ואני כותבת שורות אלו בשם אימי נאוה גל, אשה כבת 60 שעובדת למחייתה בנקיון בתים ומפרנסת עצמה בכבוד.
אימי מתגוררת בדירת עמידר למעלה מ-20 שנה שומרת על הדירה כאלו שהיתה שלה, נקיון, כל שנה צובעת את הדירה וכמו כן להבדיל מדיירי עמידר משלמת בכל חודש 800 ש"ח סכום אסטרונומי, כל בקשותינו לקבל הנחה בשכר דירה גררו טרטור מצד נציגי עמידר היות וכל פעם נשלחנו להמציא עוד טופס ועוד טופס, מסיכת טרטורים בלתי נסבלת שכל מטרתה לעייף את הדייר.
מעל דירתה של אימי מתגורר אדם שבעבר הוריו גרו בדירה ונפטרו, הוא השתלט על הדירה ועושה בה כרצונו, האדם מוכר היטב למשטרה צורך סמים ואף מזמין לביתו אנשים שונים ומגוונים,האדם שמו משה בן סעדון אינו משלם לעמידר ואף מתרברב בכך, לפני כשבוע החליט שהוא משפץ את הדירה והחל לשבור ללא הכר קירות, שירותים וצנרת, כתוצאה מכך התפוצץ צינור בדירה וכל ביתה של אימי הוצף במים, כל נסיונותינו להשיג את עמידר כשלו היות ולא ניתן להשיגם טלפונים אלא רק דרך מוקד שמאויש עד השעה 16:30?! ואני שואלת במקרה כזה מה אמורה דיירת כבת 60??
בלית ברירה הזמנו את כיבוי האש, והמשטרה. כיבוי האש נתנו הוראה שכל יושבי הבית שזו אימי בלבד נדרשת לעזוב את הבית מחשש שתתחשמל, יום למחרת(17.8) התקשרתי למוקד עמידר ונציגה יש לציין מאד נחמדה מסרה כי תעביר את תלונתי כי כאמור איני יכולה בשום אופן להשיג את הנציג שמטפל בדייקי עמידר, תלונתה עברה, לאן אינני יודעת היות ועד לרגע זה אימי מתגוררת אצלי ואף אחד לא טרח להתקשר, אני מבקשת את עזרכתכם להעיר את הנפשות הפועלות. תודה מראש טלי אלגבי (0504481128)
נזק ברכוש סוג הנזק :
להגיע לדירה ותקן את כל הליקויים, פתרון נדרש :

עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה