פרטי התלונה

תלונות עמידר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיקוב רציני בכניסה לדירה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עצמון 18 כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בערך בתחילת חודש אוקטובר 2012 קיבלנו דירה מחברת עמידר לאחר שנים של המתנה. הם אמרו שנוכל להיכנס לדירה בקרוב אחרי שהם ישפצו שם כי הדירה במצב גרוע. כבר עברנו את כל הפרוצדורה של הקבלה (ניירת, החתמת ערבים וכו').
כבר 5 חודשים שום דבר לא זז.. בטענה שאין להם תקציב ושהם לא יכולים לעשות כלום, כשאר אנחנו שומעים מאנשים אחרים שעושים להם כבר שיפוצים. נכון להיום אנחנו גרים בשכירות והחוזה שלנו עומד להיגמר ואנחנו לא יודעים מה לעשות. במידה ונחדש חוזה (מינימום לשנה) ובאותו הזמן יגידו לנו שאנחנו צריכים להיכנס לדירה של עמידר אחנו ניאלץ להפר חוזה ולשלם קנס.. וזה משהו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו כי המצב לא טוב גם ככה.
בזבוז זמן, סוג הנזק :
האצת התהליך. שיתחילו את השיפוצים שהם צריכים לעשות בדירה ללא התחמקויות. פתרון נדרש :

עמידר שירות לקוחות

, תגובה:
ריקי קופמן - נציבת תלונות הציבור, חברת עמידר שם ותפקיד:
מאשרת קבלת הפניה.
הועברה לבדיקה.
תגובה:
תשובה תישלח ישירות לפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה