פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול ועיכוב שירות טכנאי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום א' (27.7) הוזמן שירות תיקונים למזגן LG. מועד השירות נקבע ליום ג' (29.7) בין השעות 8:00-13:00.
לאחר שהמתנו בבית במשך 3 שעות וחצי בחום (כי המזגן לא מקרר) התקשרו מחברת השירות בשעה 12:50 לבן זוגי ואמרו שהטכנאי לא יבוא. לאחר שבן זוגי הביע את מורת רוחו, אמרה לו נציגת השירות שתחזור אליו. אחרי 40 דקות שלא חזרו אלינו, התקשרנו פעמיים (בפעם הראשונה השיחה נותקה במכוון). הנציג שענה לשיחה אמר שהטכנאי יגיע, אבל הוא לא יודע מתי כי יש לו "עבודה גדולה". לאחר שבן זוגי הסב את תשומת ליבו של הנציג לחוק הטכנאים, הנציג אמר שמכיוון שמדובר במזגן שנרכש לפני 8 שנים, לא חל עליו חוק הטכנאים.
בן זוגי ביקש לבטל את השירות. לאחר מכן התקשרה אליי נציגת שירות לומר שהטכנאי יגיע היום החל מהשעה 16:00, אך לא ידעה לומר מתי יגיע. היא אמרה שאין צורך לחכות בבית ושהוא יתקשר חצי שעה לפני שיגיע. אמרתי לה שבכל מקרה עליהם לפצות אותנו והיא לא הגיבה.
ביטלנו את השירות וכעבור כשעתיים התקשרה נציגת שירות נוספת לבקש מספר כרטיס אשראי לפתיחת קריאה חדשה. אמרתי לה כתשובה שזו חוצפה לבקש אמצעי תשלום נוסף לאחר כל מה שקרה, והיא הכחישה את שאמרה קודם לכן, בטענה שהתחייבה שהטכנאי יגיע בין 17:00-19:00. ביטלתי סופית את השירות.

בנימה אישית, חשוב לי להדגיש כי פניתי לחברה זו מכיוון שהם מתמחים בטיפול במזגני LG, זאת לאחר שטכנאי פרטי שהגיע לביתנו לא עשה את עבודתו נאמנה. מכיוון שכל הסופ"ש סבלנו מחום ללא מזגן, הדגשתי בפני נציגת השירות כי מדובר בשירות דחוף לנו. ההמתנה למועד השירות וההמתנה הנוספת בעקבות העיכוב גרמו לנו לעוגמת נפש וגם לאבדן שעות עבודה .

תודה מראש על הטיפול
ועוגמת נפש סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה