פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר וחוסר מקצועי דיגיטל סרוויס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
איזור המרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לא פעם שמענו ונתקלנו בשירות הכי גרוע של דיגיטל סרוויס

בתחילת השבוע יום א' התקשרתי לשירות של דיגיטל על מנת להזמין טכנאי למכונת הכביסה שברשותי LG , נתקלתי בשירות
הכי גרוע מימי חיי , הדגשתי לנציגה את הבעיה שיש למכונה (מאחר וגם אני פעם נתתי שירות ,ידעתי בדיוק להסביר את הבעיה וציינתי שכנראה צריך להחליף דלת קומפלט) , הטכנאי הגיע עם לשונית בלבד , הסתכל על המכונה וקבע שצריך להחליף את הדלת
קומפלט . כמו שכולנו יודעים מהן השעות שמגיע אליך טכנאי בוקר 800-13:30 ערב 13:30-1700
מאחר וגם אני וגם בעלי עובדים ומגיעים הביתה אחרי השעה 17:00 זה אומר שאין מי שיקבל את הטכנאי החלטתי שאני נשארת בבית ומחכה ומצפה לטכנאי שלנו שיגיע.
כבודו הגיע עם לשונית של דלת הסתכל על המכונה וקבע חד משמעית שצריך להחליף דלת קומפלט ושעליי להתקשר לשירות להזמין טכנאי ליום אחר שיגיע עם דלת חדשה , וזה אומר מבחינתי לקחת עוד יום חופש על מנת להחליף את הדלת , פניתי שוב לחברה לדבר עם האחראית 5 שיחות טלפון שבכל שיחה ענה לי נציג אחר ואמר שהאחראית לא יכולה לדבר איתי כרגע היא עסוקה.אני רוצה לדעת מי משלם לי על הימים שאני ממתינה ללא כל סיבה מוצדקת לטכנאי.

שירות מחפיר , לא יעיל ולא מקצועי , היזהרו !!!!!!!!!!!!!!!!!


בזבוז ימי עבודה סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי - מנהל שם ותפקיד:
שלום רב,
תיאור התקלה היה כי דלת המכונה אינה נסגרת כראוי.
הטכנאי הצטייד בהתאם בלשונית הנעילה.
נדירים המקרים בהם נדרש להחליף את הדלת בשלמותה.
תגובה:
קבענו עם הגב' נג'מי מועד לביצוע החלפת הדלת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה