פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה למרכז שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תל אביב מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני בעלת מקרר lgשלוש דלתות עם קיוסק דגם 253 דגם יקר ומפואר שלא שווה פרוטה והתקלקל לאחר 3 שנים המקרר מצפצף ללא הפסק.
פניתי למרכז שירות וכדי להשיג נציג שירות צריך לעבור שבעה מדורי גיהנום .
כדאי ללמד את הנציגים לענות לטלפון ולחזור ללקוח כשמבטיחים ולא לזרוק לקוח שהמתין לשיחה עם נציג שירות מהקו .
בושה וחרפה על היחס אני מתכוונת להגיש תלונה למועצה לצרכנות של היחס שזוכה מתקשר לשירות של דיגיטל סרוויס .
עוגמת נפש סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
דיגיטל סרוויס שם ותפקיד:
כרטיס המקרר הוחלף לשביעות רצון הלקוחה תגובה:
החלפת כרטיס אלקטרוני פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה