|
|
|
|
|
|
פניה למרכז שירות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 06 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תל אביב מרכז |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני בעלת מקרר lgשלוש דלתות עם קיוסק דגם 253 דגם יקר ומפואר שלא שווה פרוטה והתקלקל לאחר 3 שנים המקרר מצפצף ללא הפסק.
פניתי למרכז שירות וכדי להשיג נציג שירות צריך לעבור שבעה מדורי גיהנום .
כדאי ללמד את הנציגים לענות לטלפון ולחזור ללקוח כשמבטיחים ולא לזרוק לקוח שהמתין לשיחה עם נציג שירות מהקו .
בושה וחרפה על היחס אני מתכוונת להגיש תלונה למועצה לצרכנות של היחס שזוכה מתקשר לשירות של דיגיטל סרוויס .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
דיגיטל סרוויס |
שם ותפקיד: |
כרטיס המקרר הוחלף לשביעות רצון הלקוחה |
תגובה: |
החלפת כרטיס אלקטרוני |
פתרון: |
|
|
|