פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון מקרר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב30.7 המקרר בביתנו LG חדל לפעול, טכנאי הגיע יחסית מהר למחרת 31.7 , מילא גז החליף חלק כלשהוא וטען שהכל בסדר.
לאחר כשלושה ימים המקפיא שוב הפשיר ויום לאחר מכן המקרר שוב שבק.
הפעם השרות נקבע ליום שישי, 7.8 הגיע טכנאי עבד על המקרר כ3 שעות,
וטען שהכל תקין. חצי שעה לאחר מכן המקרר החל להרעיש בחוזקה (כמו טרקטור)
וכמשפחה שומרת שבת, לא יכולנו לנתקו מדי פעם כדי לקבל קצת שקט.
בשיחה הבוקר 9.8 עם מוקד השירות קבעו לנו ביקור טכנאי ליום רביעי 12.8
אי אפשר לשהות בבית ברעש החזק, שנשמע בכל הבית, ארבעה ימים כאשר כל המשפחה בחופש (4 ילדים).
מבחינת החברה כל עוד המקרר עובד אין שום סיבה להקדים את השירות, למרות שהתקלה נגרמה ע"י טכנאי שלהם.
עוגמת נפש+נזק כספי סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
המקרר הוחלף בחדש לשביעות רצון הלקוח
תגובה:
החלפת מקרר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה