פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נוראי. פשוט סיוט. אין שם עם מי לדבר. לוקחים 200 ש":ח על ביקור, באים ללא חלפים ולאחר מכן נעלמים . נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו מספר מוצרי חשמל ברשת אבי סופר. למקרר KG ניתנה אחריות של דיגיטל סרוויס ( Digital Service ׂ).
התקשרנו להודיע שהברז (קיוסק) דולף.
לאחר תיאומים וטלפונים הגיע טכנאי לקח 200 ש"ח על ביקור ואמר שיחזור עם החלק... אמר ונעלם כלא היה.
מאז במשך כחודש לא הצלחנו להביא אותם לתקן את הברז הדולף. לוקח המון זמון עד שמישהו עונה, מתאמים ולא באים, מורחים אותך בטלפון וכולי והכל במטרה להתיש אותך כדי שתרד מהם. נראה שהמודל העסקי שלהם זה לקחת את הכסף של הביקור ולהיעלם. מבירור קצר באינטרנט רואים מייד שאסור בשופ אופן לרכוש מוצרי חשמל עם אחריות של דיגיטל סרויס מחולון.

לא אקנה לעולם מוצרים עם אחריות של דיגיטל סרוויס. סוג הנזק :
אם יקרה מיוזמתם - התנצלות ווהחזרת הכסף שלקחו. אחרת בית המשפט יקבע את הנזק כולל אבדי ימי עבודה, נזק למקרר ולריצוף ועגמת נפש. פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוח לא הציג חשבונית רכישה ולכן נגבה סך של 195 ש"ח.
במעמד הביקור, נמסרה עלות החלפת אטמי דלתות המקרר ואף הוצעה הנחה בת 20%.
במידה והלקוח יציג חשבונית רכישה ויתברר כי הינו בתקופת האחריות אנו נשיב ללקוח את כספו ונתקן המקרר ללא עלות.
במידה ולא קיימת חשבונית נשמח לעמוד לרשות הלקוח לביצוע תיקון בתשלום.
תגובה:
ממתינים להתייחסות הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה