שירות לקוי - אי תיקון מקרר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
מרכז |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתחילת אוגוסוט בוצעה פנייה לקבלת שירות לתקלה במקרר אשר מרעיש מאוד ופעולת הקרח לא עובדת, תואם טכנאי ל-6/8 , החברה דחתה ליום ראשון ה-9/8
טכנאי מגיע מאבחן את התקלה אך אין לו חלקים, מוסר שיצרו איתנו קשר, אנו יוצרים קשר עם דיגטיאל סרוויס , וכרגיל נדרשים להשאיר טלפון ויחזרו אלינו, הפעם האחרונה התשובה שקיבלנו הינה שישלחו טכנאי ב-16/8/09 , למרות שהמקרר מרעיש וגורם לרעש בלתי סביר בשעות הלילה.
|
רעש מהמקרר שגורם לאי נחת |
סוג הנזק : |
תיקון המקרר במיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|