פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי - אי תיקון מקרר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת אוגוסוט בוצעה פנייה לקבלת שירות לתקלה במקרר אשר מרעיש מאוד ופעולת הקרח לא עובדת, תואם טכנאי ל-6/8 , החברה דחתה ליום ראשון ה-9/8
טכנאי מגיע מאבחן את התקלה אך אין לו חלקים, מוסר שיצרו איתנו קשר, אנו יוצרים קשר עם דיגטיאל סרוויס , וכרגיל נדרשים להשאיר טלפון ויחזרו אלינו, הפעם האחרונה התשובה שקיבלנו הינה שישלחו טכנאי ב-16/8/09 , למרות שהמקרר מרעיש וגורם לרעש בלתי סביר בשעות הלילה.
רעש מהמקרר שגורם לאי נחת סוג הנזק :
תיקון המקרר במיידי פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
המקרר נבדק על ידי טכנאי בכיר. לא נמצאו כל רעשים חריגים.
תקלת מע' קוביות הקרח טופלה לשביעות רצון הלקוח.
תגובה:
תיקון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה