פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי מכונת כביסה, שהתקלקלה, המכונה מבוטחת בדיגיטל סרוויס לצערי, השירות גרוע ביותר, היות שהתקשרתי ביום רביעי והבטיחו לי טכנאי ליום שני ??? הגדרתי בדיוק את הבעיה שהדלת תקועה ואי אפשר לפתוח אותה, זאת אומרת בעברית הכי פשוטה מנגנון הנעילה נדפק... דיברתי עם האחראית וביקשתי שיביא איתו את החלקים הנדרשים להחליף או לתקן את המנגנון נעילה של הדלת... וכצפוי לצערנו הגיע היום יום שני טכנאי וכמובן לא הביא איתו את החלקים הנדרשים, ובשיא האדישות והחוצפה אומר שיגיע טכנאי ביום חמישי ??? עם החלקים הנצרכים לתיקון מנגנון הדלת... האם לזה ייקרא שירות הוגן??? האם זה בכלל נקרא שירות??? בכל אופן אני לא מתכונן לעבור על זה לסדר. היות שזאת לצערנו השיטת עבודה שלהם, כי פעם שעברה הם שיחקו איתנו כך במשך למעלה משבועיים.... עד שתיקנו את המכונת כביסה.

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
לפי תיאור הלקוח הובן כי ידית הדלת נשברה ועל כן הטכנאי הצטייד בידית.
אנו עושים כל מאמץ לצייד את הטכנאים בהתאם לתקלה כםי שמתוארת על ידי הלקוח.
אנו מצטערים על עגמת הנפש שנגרמה.
תגובה:
הנועל הוחלף לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה