פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר 3 דלתות של LG (טיפול לקוי +שירות לקוי) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קניתי מקרר של LG 3 דלתות בערך לפני חצי שנה החלו בעיות
אחת הבעיות היתה" באייס מייקר" כאשר היתי מוציא מים המקרר היה מתנתק
וכול לוח התצוגה היה מתאפס
שתיים גומיות המקרר נקרעו בתוך חצי שנה
שלוש מסילת מגירת הפירות ניזוקה
מאחר והמקרר היה תחת אחריות ביקשתי לקבל שירות
נאמר לי בשיחה עם נציגת השירות שטכנאי יגיע בין השעות 08:00 עד 13:00
ויש להמתין בבית
ואני המתנתי בבית בין השעות אלה בפעם הרשונה הגיע טכנאי
שבדק את המקרר ונתן טיפול מונע שם חומר כלשהו על הכרטיס הראשי
וטיפול זה לא עזר לאחר שבועיים חזרה התקלה
פניתי שוב לשירות ושוב נאמר לי להמתין בבית בין השעות 08:00 ו - 13:00
אך הפעם הטכנאי לא הגיע רק התקשר לשאול מה הבעיה והסברתי לו בטלפון
והוא אמר שאין מה לעשות כי אין לו חלקים ושהוא יזמין לי שירות וגם חלקים
ולא זה קרה ולא זה
פניתי שוב מיוזמתי לשרות ושוב נאמר לי להמתין ושוב הטכנאי לא הגיע וחוזר חלילה
עד שאמרתי שאני פונה לבית משפט אז קיבלתי שרות
(וזה לא לפני שחיכיתי 6 פעמיים לטכנאי )לאחר 30 שיחות טלפון ובערך 10 פעמים שהזמנתי שרות רק אז הגיע טכנאי לסדר את המקרר אך לא את כול הבעיות רק את הכרטיס ואת הגומיות
וגם עכשיו יש בעיה עם הגומיות והפתרון שקיבלתי מהטכנאי לגבי הגומיות
זה הדביק את הקצוות עם דבק
ועד היום אני מחכה שיסדרו את המסילה
פשוט עייפתי ונמאס לי מהם והמקרר
המקרר עלה לי 12500 ש"ח לא זול
לא קיבלתי לא שירות ולא אמינות ובשביל זה קניתי מקרר LG שיש מישהו שעומד
אחרי שם החברה "דיגיטל סרוויס"!!!!!!!!!?????????
אין סרוויס פה בכלל
בזבוז ימי עבודה סוג הנזק :
בסך הכול אני רוצה שיחליפו לי את המקרר (לקבל את המוצר שלשמו שילמיתי ) פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
האטמים הוחלפו.
בביקור האחרון 18/08/09, נמצא כי האטמים תקינים.
סוכם עם הלקוח כי מגירת הירקות תוחלף יחד עם כרטיס התצוגה.
תגובה:
החלפת מגירת ירקות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה