פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות גרוע ומשקרים על הלקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריל 6/8/2009 התקשרתי לשירות לקוחות של דיגיטל סירוויס והודעתי להם על התקלה במזגן. וקבעו לי תור ליום חמישי הבא: 13/8/2009 למרות שזה מאוד רחוק סבלתי את זה וחיכיתי עד יום חמישי. אמרו שהטכנאי יגיע בין 9 - 13:00 הוא לא הגיעץ אלה התקשר בשעה 13:30 ואמר שהוא יגיע ב 14:00 חיכיתי, אך לא הגיע ולא צלצל אליי. אני מתקשר עוד פעם לשרות לקוחות ותוך כדי כך נציגת השירות מדברת עם הטכנאי ואומרת לי שהוא נתקע עם הרכב ושהוא יתקשר אליך שהוא יכול. אני מתפלא על התשובות של נציגות שירות הלקוחות ועל השירות שניתן מטעם החברה הזו. בכך אני הפסדתי יום עבודה וגם המזגן שהוא חדש עדיין מקולקל ולא עובד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מידי של המזגן ולא להמציא עוד תירוצים לשירות הגרוע של נציגות השירות פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
הטיפול בתלונה הסתיים לשביעות רצון הלקוח.
תגובה:
הוחלף כרטיס אלקטרוני פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה