|
|
|
|
|
|
שירות גרוע !!!!!!!!!!! |
נושא התלונה: |
מחוי דבי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום לכולם!
ניראה לי שנפלתי עם שירות דיגטל סרוויס, קניתי מקרר l.G לפני כמה חודשים
סיד בי סייד שמחתי מאוד ! ואז אחרי שהפעלתי אולי חודש פתאום אני רואה
שנוצר לי קרח בפריזר מתחת למגרה התחתונה בעובי שלא יכולתי להוציא
את המגרה . הפשרתי וממש הוצאתי בלוק של קרח. ואז גליתי שהמתקן
שיש בתון המקרר בעצם לא שייך למקרר אלה הוא תוסף ששמו אותו על מדף
של הפריזר! וגם אי אפשר להוציא ממנו קוביות קרח כי הקרח מתגבש לגוש
ואי אפשר להפריד אותם פשוט סיוט !! התיאשתי והוצאתי את כל המתקן
וגם הרוחתי עוד מדף!
בגלל כל הבעיות התקשרתי לדיגטל סרוויס והזמנתי שירות
השירות הגיעה אחרי כ-10 ימים בא הטכנאי מסתכל ואומר שצריך להחליף
איזה חלק מאחורי המקרר וזה שבעצם מיצר את הקרח.הוא גם ראה את הקרח
שנוצר וגם ספרתי על קוביות הקרח וגם שבמגרה של הירקות נישבר שם שני
פלסטיקים. הוא רשם הכל ואמר שיהיו איתי בקשר בעוד כמה ימים ויבאו להחליף
את החלק !!! שוב אחרי כשבוע הגיעה טכנאי עם חלק ומה שמצחיק שהוא
הביא חלק שבכלל לא שייך למקרר שלי הוא הסתובב עם עצמו לא ידע כל כך
מה לעשות ואז הוא צלצל לשירות ודיבר עם מישהו . ואמר שהוא יבוא בפעם הבאה עם החלק המתאים !
וכמובן שהם יצלצלו לתאם איתי . כבר עברו יותר משבועיים עד עכשיו אף אחד לא
התקשר. בינתיים בעלי דיבר עם סוני שהיא מנהלת בשירות דיגטל סרוויס
הוא אמר שהמקרר לא בסדר בקושי השתמשתי אני להחליף את המקרר כי הוא
חדש. היא כמובן סירבה !!! יבוא אליכם טכנאי איפו הטכנאי עד עכשיו עוד
לא ראיתי אותו ואף אחד לא התקשר לא כלום .אז אני לקחתי יוזמה והתקשרתי
ביום חמישי . היה להם לחץ אז הם לקחו את הטלפון שלי ואמרו שהם יחזרו
אלי יותר מאוחר עד עכשיו לא דובים ולא יער !!!!!
שירות על הפנים!!!!!!
דבי 0505617070
|
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
החלק הוחלף לשביעות רצון הלקוח. |
תגובה: |
החלק הוחלף |
פתרון: |
|
|
|