פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטכנאי נעלם ואני סובל מהחום נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי מדיגיטל סרוויס, לתקן מזגן שהתקלקל. ביום ה' 6- לאוגוסט, הגיע הטכנאי והוא איתר את הבעיה. רציתי לתאם איתו כבר אז את הביקור הבא, אך הוא אמר שהוא אינו יכול עד שהוא יגיע למשרד, ויכניס את הפרטים למחשבי החברה. התקשרתי למוקד שירות הלקוחות וקיבלתי אותה תשובה. בסדר.
מאחר וזה היה ביום ה', הייתי צריך להמתין ליום א', 9 אוגוסט. התקשרתי ביום א', ואמרו לי שהטכנאי יכול להגיע רק בעוד שבוע , דהיינו, ה-16 לאוגוסט. בלית ברירה הזמנתי טכנאי ואמרו לי שהוא יגיע בי 1-5 אחה"צ.

ביום א', ה-16 לאוגוסט, קיבלתי טלפון סביבות השעה 11 מדיגיטל סרוויס. אמרו לי שהטכנאי היה מעורב בתאונת דרכים, וצריכים לקבוע ביקור ביום אחר. קבענו להיום, יום ג', ה-18 לאוגוסט.

באופן "מפתיע", הטכנאי לא הגיע.

לאחר שקראתי תלונות דומות באתר זה, החלטתי להגיש גם אנכי תלונה, בתקוה שאולי זה יעזור.

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה