|
|
|
|
|
|
מסננים לקולט אדים מתוצרת אליקה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
מחסן חלפים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פניתי לחברה כנציגי חברת אליקה אותה ירשו כשחברת און ליין פשטה הרגל.רציתי לרכש שני מסננים לקולט אדים שגילו 4.5 שנים.
לאחר אינספור טלפןנים נמסר לי כי החברה אינה מחזיקה חלפים לקולטים אלו אלא מדגמי שנת 2009 בלבד.
לא ניתן בשלב זה למצא מסננים מתאימים בשוק וגם חברות שרות כמו מכנומיקס בהרצליה מסרו לי כי גם הם נתקלים בבעיות קשות בהשגת חלפים למוצרים רבים של חברות אותן מייצגת דיגיטל סרוויס.
האם אין אחריות חוקית להחזיק חלפים לציוד חשמלי לפחות 7 שנים?
אני פונה לחברת אליקה בתלונה חריפה לגבי התנהלות נציגיהם בארץ
|
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
למרות שהקולט אינו במגוון היבואן החדש, אנו נזמין עבור הלקוח מסננים מתאימים.
|
תגובה: |
אנו יצרנו קשר עם הלקוח והמסננים יסופקו לביתו בימים הקרובים |
פתרון: |
|
|
|