פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת טכנאי להחלפת מניפה עקומה למזגן חדש LG נושא התלונה:
מנשה שי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
המזגן נרכש מחברת דיגיטל אייג' היבואן של חברת LG המזגן סופק כאשר מניפת
יציאת האויר עקומה דבר המכער את במזגן
לאחר הזמנת טכנאי - הטכנאי הגיע לאחר שבוע ללא חלק הביט במזגן וקבע כי צריך להחליף מניפה למזגן רשם פרטים והלך הוזמן שוב טכנאי להחלפת החלק הפגום
לאחר שבוע הגיע טכנאי בדק ואישר שוב שצריך להחליף מניפה למזגן לאחר שבוע הגיע שוב טכנאי שהביא עימו חלק אשר לא מתאים התקשרתי לחברה ונאמר לי שצריך להזמין את החלק נלאחר שבוע התקשרתי ונאמר לי שהחלק יוזמן עכשיו לאחר שבוע התקשרתי ונציגה לקחה ממני מס' טלפון ונאמר לי שעד סוף היום יצרו עימי קשרלאחר 4 ימים יצרו עמי קשר לאחר בדיקה החלק לא הוזמן ביקשתי שיזמינו לאחר שבוע התקשרתי ונציגה לקחה ממני מס' טלפון ונאמר לי שעד סוף היום יצרו עימי קשר עברו שלושה ימים ועדיין לא יצרו עמי קשר למה הם מענים את הלקוחות בכול פעם אני צריך לקחת יום חופש והמזגן לא מתוקן חברה ממש לא אחראית ולא שירותית ככה לא מספקים שרות אני יתבע אותם בבית משפט ואז נראה איך העיניין יסתיים נמאס על תקלה פשוטה לא צריך להילחם בצורה כזו בושה וחרפה לחברה כזו כיצד הם מתקיימים .
עוגמת נפש ' כספי סוג הנזק :
החלפת מניפה מתאימה למזגן פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה