פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה מס 43560 מקרר LG 3 דלתות נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי ותשובתו של מר שמוליק קובלסקי "מנהל שירות ארצי"
אמת שהיה טכנאי אך הוא החליף את גומיות וגם את הכרטיס ולא החליף אמסילות המגירה
כמו כן נאמר לטכנאי ע"י הלקוח שהאטמי הגומי אינם תקינים ושוב עם ינזקו
כמו כן הבעיה של איפוס המקרר חזרה על עצמה ושןב עברתי את תלאות הבירוקרטיה
של "דיגיטל סרוויס" הגיע טכנאי אשר בדק את המקרר ואמר לי שי להתיעץ עם חו"ל לגבי התקלה למחרת חזר אליי ברןך מנהל השירות ואמר ששלח מייל לחו"ל
לאחר שעתיים חזר אליי טכנאי בשם קובי ואמר לי שיש להחליף את כול הכרטיסים
באייס מייקר ויש להמתין עוד חודש ימיים ביינתיים הזמן של האחריות הולך ונגמר
ודרך אגב גומיות האטם שוב ניזוקו (ואמרתי לטכנאי שיש בעיה בדלתות וזה שוב ייהרס)
בבקשה הייתי רוצה שמר שמוליק קובלסקי יחזור אליי ויצור עימי קשר
אני מרגיש שפשוט מרמיים אותי ורוצים לגרם לי לרדת מהנושא (לאייש אותי)
כמו כן ביקשתי את כול המלל מאותו הזמן שפתחתי קריאה רשונה ועד היום ממר ברוך
מנהל השירות וגם זה לא קורה
אנא עזרתכם בעניין בבקששששששששששששששה!!!!!!!!!!
אני שוקל לפנות לתביעות קטנות וכול זה על מנת לקבל את המוצר אשר שילמתי
עבורו ולא מעת כסף
בזבוז זמן+וקבלת מוצר תקול סוג הנזק :
החלפת המקרר פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה