פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע למזגני LG ע"י דיגיטל סרוויס נושא התלונה:
גז אסף שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
דרום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מיום שקניתי מזגן LG אני פשוט סובל!!! כל הזמן מתקלקל והשרות - כמו שהם אומרים "יגיע בשבוע הבא בין 8 ל 13 .." ( לך תתקע עכשיו עוד שבוע בלי מזגן באוגוסט). רכשתי את המזגן בחברת ספקי קירור בב"ש. שם שולחים אותי לשרות, השרות שולח אותי למתקין ובינתיים אני משלם ואין לי מזגן !!
מזגן 2.5 כ"ס מדגם E250 שנקנה לפני שנה וחודשיים בקושי עבד. בפעם האחרונה הגיע טכנאי (כמובן אחרי שבוע) החליף קבל ופשוט ברח. ניסיתי להוכיח לו שהמזגן מוציא אויר ועדיין לא מקרר והוא טען שזה לוקח זמן. חיכיתי עוד יומיים.המזגן לא עובד. התקשרתי שוב לשרות וחיכיתי עוד שבוע הגיע הטכנאי אמר לי שהמדחס נדפק ושיצרו איתי קשר בתחילת השבוע הבא (היה זה יום ד')
השארתי טלפון של אבי כי הייתי בחול- כמובן שלא יצרו קשר וכהתקשרתי אמרו לי שצריכים להזמין לי מדחס(למרות שהטכנאי טען שיש במלאי) בינתיים אין מדחס, אין מזגן ואין מועד מדוייק לבוא ההתקנה. אני לא אמליץ ולא אקנה יותר מוצרים שהם נותנים להם שרות !!! לעזרתכם אודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מדחס במיידי ומענה מהיר לשרות פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
החלק הוחלף לשביעות רצון הלקוח תגובה:
החלפת חלק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה