פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי, שירות גרוע, התעלמות מוחלטת מהבעיה, הטכנאי ברח! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/8 הלכה לי מכונת הכביסה מסוג בקו, התקשרתי לשירות ותיאמו איתי רק ליום רביעי ה- 20/8, הסברתי שאנחנו משפחה של 9 נפשות וזה רחוק מדי, הסבירה לי המתאמת שכיוון שאני גר בישוב בשומרון הם מגיעים רק בימי רביעי. ביקשתי מהמתאמת שהטכנאי יביא איתו גם דלת למכונה כיוון שבנוכחי יש סדק. הגיע הטכנאי והסתבר כי עליו לקחת את הדוד של המכונה, "מה עם הדלת?" לא ידוע לו כלום. "יתאמו איתך" הוא אמר.
למחרת יצרו קשר ותיאמו איתי שוב ליום רביעי, הסברתי את חשיבות הענין אבל האטימות המשיכה בשלה! אגב, את 195 השקלים בגין השירות לקחו ובמזומן. בימים ראשון ושני שוב רצו לתאם, הסברתי שתיאמו.
ביום שלישי יצרו קשר וביקשו לדחות את ההגעה ליום שני, הסברתי שבשום פנים ואופן לא! אתמול (26/8 עשרה ימים לאחר תחילת הבעיה הגיע הטכנאי. הוא היה אמור להגיע עד 13:00 והגיע ב 13:50. יצא מהרכב עם מברג "איפה הדוד" אני שואל, "איזה דוד? אמרו לי להחליף בולמים" הוא אומר, לקחתי אוויר, הלכתי להביא לו כוס מים...והוא..ברח..נעלם! מהשעה 14:05 אני מתקשר לשירות הסברתי מה קרה ואין התייחסות. עד השעה 17:31 יצרתי קשר שמונה (8) פעמים!!! דיברתי עם ריקי ועם ארז ועם מיכאל ושוב עם ריקי ועוד ועוד.ואף אחד לא חזר אלי, לא אורית ולא מירלה מנהלות הטכנאים, וזאת על אף שהבטיחו לחזור אלי.. כעת השעה 07:36 בבוקרו של יום חמישי 27/8. מישהו יתאם איתי? ולמתי? שוב ליום רביעי?
במילה אחת: חוצפה!
בשלוש מילים: שמו עלי פס!
זלזול סוג הנזק :
טכנאי כאן ועכשיו!! פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
המכונה תוקנה לשביעות רצון הלקוח.
תגובה:
המכונה תוקנה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה