שרות גרוע ולא מקצועי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מקרר חדש של LG - פנים המקרר מתמלא במים מבר המים הקרים, 4 טכנאים לא פתרו את הבעיה לאחר שאחד הגיע ללא חלק, אחר הגיע עם חלק לא מתאים, אחד נוסף ניסה לתקן ובאותו היום התקלה חזרה ואחר הלך ללא שום הסבר. בנוסף לכך הטכנאים חצופים עם תודעת שרות נמוכה מאוד, מוקד השרות אינו גמיש ואינו מתחשב בלקוחות, אין שם למי לפנות בנושאי תלונה ואנחנו עם מקרר בן חודשיים שאינו תקין ושרות גרוע מאין כמותו.
|
מקרר חדש שאינו תקין |
סוג הנזק : |
1. לתקן סוף סוף את התקלה 2. חברה מתחרה\מהפך בשרות בחברת דיגיטל סרוויס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|