פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ולא מקצועי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
מקרר חדש של LG - פנים המקרר מתמלא במים מבר המים הקרים, 4 טכנאים לא פתרו את הבעיה לאחר שאחד הגיע ללא חלק, אחר הגיע עם חלק לא מתאים, אחד נוסף ניסה לתקן ובאותו היום התקלה חזרה ואחר הלך ללא שום הסבר. בנוסף לכך הטכנאים חצופים עם תודעת שרות נמוכה מאוד, מוקד השרות אינו גמיש ואינו מתחשב בלקוחות, אין שם למי לפנות בנושאי תלונה ואנחנו עם מקרר בן חודשיים שאינו תקין ושרות גרוע מאין כמותו.
מקרר חדש שאינו תקין סוג הנזק :
1. לתקן סוף סוף את התקלה 2. חברה מתחרה\מהפך בשרות בחברת דיגיטל סרוויס פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה