פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת פעם שלישית במזגן חדש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הותקן מזגן חדש אצלי בבית ועבור שבוע הפסיק לקרר, הזמנתי שרות שהגיע כעבור שבוע ותיקן את התקלה, לאחר מספר ימים שוב הפסיק המזגן לקרר (אנחנו בחודש אוגוסט) ושוב המתנתי שבוע עד להגעת הטכנאי שתיקן את התקלה.
ומה קרה לאחר מספר ימים נוסף-ניחשתם נכון המזגן הפסיק לקרר!!!!!!
התקשרתי ובקשתי שיגיע טכנאי לטפל בתקלה בפעם השלישית אבל הדגשתי שהפעם אני כבר לא מוכן להמתין שבוע וברצוני שיגיע יותר מהר, אבל כמובן שהתשובה של המוקדן כמו גם של מנהלת המשמרת הייתה "לא ניתן לפני יום ג בשבוע הבא"
האם לא ניתן לקבל קדימות לטפל בתקלה פעם שלישית? או שפשוט להמתין לסתיו ואז לא נזדקק לקירור
עוגמת נפש סוג הנזק :
טכנאי שיגיע לפני יום שלישי הקרוב פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
המזגן תוקן לשביעות רצון הלקוח תגובה:
המזגן תוקן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה