פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
הראל ענת שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב פברואר 2007 רכשתי מכונת כביסה של beko עם התחייבות לאחריות של 6 שנים של דיגיטל סרוויס. במשך כל התקופה מאז רכשתי את המכונה אני סובלת מתקלות חוזרות ונשנות במכונה, שהחלו כבר בתקופת האחריות בשנה הראשונה . רק בחצי שנה האחרונה החלפנו דלת (בתשלום מלא כמובן) - חיכינו מס' לא מבוטל של ימים ללא מכונה עד שתגיע הדלת, אחרי מס' שבועות המכונה הפסיקה לעבוד אז החליפו מיסבים- גם אז הייתי בלי מכונה 3 שבועות כי 3 פעמים נשלח טכנאי שלא מבין ו"תיקן" את המכונה עד שבסוף החליטו שזה המיסבים ואז בילתה המכונה שבועיים במעבדה- למרות התחייבותם בכתב האחריות לתקן את המכונה תוך פרק זמן של מס' ימים או לדאוג למכונה חלופית- תחינותי נפלו על אזניים ערלות , והשבוע, שוב התקלקלה המכונה והחליפו את המנוע ואת הכרטיס (הטכנאי הגיע אלי אחרי שבוע ) למחרת "התיקון" המכונה לא סוחטת. שוב התקשרתי לשירות והתחילו להתווכח איתי שזו תקלה חדשה ואני צריכה לשלם על הטכנאי, כי קודם המכונה לא עבדה ועכשיו המכונה לא סוחטת.... כנראה שהחלפים שהם שמים פגומים. ביקשתי לדבר עם האחראית, אבל היא לא מקבלת שיחות, היא תחזור כשהיא תוכל... אולי היום, אולי מחר.
שירות כזה גרוע בחיים לא קיבלתי !!!! אני בינתיים ללא מכונת כביסה, ומיותר לציין את הסיוט של בית בלי מכונה כשיש ילדים ......
אני מבקשת לקבל מכונה חדשה מהמפעל (עם חלקים תקינים ומקוריים) , תקינה וללא תקלות. כי חוץ מהקופסא כבר החליפו הכל !!!!
כספי סוג הנזק :
החלפת המכונה לחדשה באופן מיידי. פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה