|
|
|
|
|
|
חסר טיפול והתייחסות |
נושא התלונה: |
ליבי רפי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני 10 ימים התקשרתי להודיע על תקלה במקיא במקרר חדש -(-10 חודשים הודיעו לי כי אין אפשרות לבוא במיידי וצריך לחכות עד למעד שנקבע -היום . כמובן שלא מעניין אף אחד שהקפיא החדש לא עובד. אולם היום מתקשרים ומודיעים -כך סתם בלי הסבר- שהטכנאי לא יבוא היום אלה שבוע הבא. מה צריך לעשות בינתיים עם הבשר? לזרוק.לבקשה לדבר עם מנהל או אחראי הצחקת אותם יש בכלל מישהו כזה?
מה הבעיה מבטיחים שיחזרו אליך בטלפון אבל זה בדיוק כמו שהם באים אליך לתקן את המוצר.
מה שחשוב להם זה שהטכנאי ימכור מוצרים נילווים ללקוח כשהוא בבית הלקוח לגבי תיקון תקלות? מי צריך? העיקר לדפוק את ההלקוח.אני לעולם לא אקנה עוד מוצרים שהשרות שלהם הינו מדיגיטל סרוויס ואדשג גם לכוון אחרים לעשת כך!!
)
|
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
הלקוח התקשר בסוף יום העבודה ובשל כך בוצעה שיחת מנהל ביום שלמחרת.
לציין כי המקפיא פעל כשורה בניגוד לאמור בתלונה. |
תגובה: |
הביקור בוצע ביום ו' לבקשת הלקוח ולשביעות רצונו. |
פתרון: |
|
|
|