פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות מוחלט ואי יחס ! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
סניף מרכז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/08/09 קניתי (לצערי) מכונת כביסה מייבש וכיריים של בקו, לא ידעתי ולא תארתי לעצמי שהשירות יהיה כ"כ גרוע. בעוד לכיריים והמייבש לא צריך טכנאי למכונת הכביסה חייב לבוא טכנאי, בתאריך 25/08/09 קיבלתי את המוצרים חוץ ממכונת הכביסה - מבקו נאמר לי שהיא עוד לא הגיעה לארץ (אבל זה כבר סיפור אחר) את תיאום הטכנאי תיאמו איתי ליום שישי 28/08/09 בטענה שהמכונה תגיע ביום חמישי. המכונה כמובן לא הגיעה ביום חמישי, ואני התקשרתי עצמאית לבטל את הטכנאי שלא יגיע לחינם. המכונה הגיע ביום ראשון 30/08/09 וכבר באותו יום התקשרתי על מנת לקבוע תאריך עם הטכנאי שיגיע כמה שיותר מהר (כי יש לי מכונת כביסה ומייבש שעומדים באריזתם ומפריעים במרפסת שירות. נאמר לי שהטכנאי יגיע רק ביום ראשון בעוד אני התעקשתי שיגיע ביום שישי - אבל הם בתגובה אמרו שאין כזה דבר טכנאי ביום שישי. בכל זאת ביקשתי שמנהלת שירות הלקוחות תתקשר אליי בדחיפות, יום למחרת ו..כלום ! אין תגובה אין שום דבר, התקשרתי מספר פעמים וכל פעם אמרו לי שהיא בטלפון ואין אפשרות לדבר איתה ואין מה לעשות (חשוב לציין שטון הדיבור של הנציגים היה קצת מעליב), בכל זאת לא התייאשתי והתקשרתי שוב גם ביום שלישי (מעל ל6 פעמים) וכל פעם אמרו לי שאין מה לעשות היא עדיין בטלפון (כנראה שיחה מאד ארוכה - מעל 24 שעות שיחה). כל פעם אגב, אמרו לי שהיא תתקשר עוד באותו היום, עכשיו השעה 18:30 יום שלישי 01/09/09 וכלום.. אין תגובה מהם !

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
שלום רב,
הושארו מספר הודעות במענה הקולי מאחר והלקוחה לא היתה זמינה.
ברגע שחזרה אלינו, מועד הביקור הוקדם לבקשתה
תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה