פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר lg 289 הגיע לביתי פגום נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בתחילת חודש יוני רכשתי מקרר 2 דלתות lg מדגם 289 מחנות למוצרי חשמל חצי חינם ברמלה המקרר סופק בתאריך 8.6 המקרר הגיע עים מכה בדלת המובילים הבטיחו שיחליפו לי דלת ביום ההתקנה של ברז המים
בתאריך 15.6 הגיע הטכנאי התקין ברז וקנינו ממנו פילטרים וברז ב1300 ש"ח
אך הטכנאי הגיע בלי הדלת והוא טען שאני צריכה לפנות לדיגיטל סרוויס שהם נותני השירות לחברת ברימאג
ברצוני לציין שבין התאריכים 8.6 עד 16.6 לא גרתי בבית כי זו דירה חדשה מקבלן
בתאריך ה16.6 נכנסתי לדירה ומכאן החלו הצרות עים סרוויס דיגיטל לבין ברימאג
המקפיא עבד בדרך לא סדירה שזה יתבטא בהפשרת המזון ויצור הקרח היה 6 קוביות ל24 שעות פניתי לחנות למוצרי החשמל והם טענו שידאגו לי לטכנאי אך משם שום דבר לא זז ואני פניתי לסרוויס דיגיטל ודיברתי עים נציגת שרות על הבעיה והיא קבעה לי פגישה עים טכנאי בתאריך 17.8 הטכנאי הגיע וטען על פי בדיקה ראייתית שהמקרר בסדר גמור
פניתי שוב לשירות הלקוחות שלחתי פקס אליהם ואל חברת ברימאג ואף אחד לא יזם שיחה אליי בכדי לפתור את הבעיה
יצרתי קשר טלפוני עים חברת ברימאג שוחחתי עים בחורה בשם חן מורדכי
שאלתי אותה עים הגיע מכתב מסרוויס דיגיטל והיא טענה שלא שלחתי ישירות לפי בקשתה את הפקס ומה הן הליקויים
חן חזרה אליי בטלפון וקבעה לי תאום עים טכנאי בכיר וטענה שעים הטכנאי יראה הפשרה היא מבטיחה להחליף לי את המקרר
הטכנאי ראה שקיימת הפשרה ועוד האיר את תשומת לבנו שאין תאורה במקפיא והמנורה שרופה אך למעשה לא ידענו שיש תאורה במקפיא
למחרת חן מורדכי מתקשרת אליי ואומרת לי שאני אכן צודקת והיא מחליפה לי את המקרר
ואז היא שאלה אותי מהיכן רכשתי את המקרר בכדי לבדוק שאני קניתי מחנות מורשת שלהם עניתי לשאלה ללא היסוס חצי חינם מרמלה
ובזאת נגמרה השיחה
לאחר 5 דקות חן חוזרת אליי לטלפון וטוענת שהחנות שרכשתי ממנה לא מורשת והיא חוזרת בדבריה
הלכתי לחנות דברתי עים אורית והיא דברה עים הסוכן רוני השיחה הייתה מאוד מתוחה ועצבנית ולפי מה שאני הבנתי כצרכן שאני נמצאת בין הפטיש לסדן
לא עזרו לי עשרות פקסים ששלחתי ושיחות טלפון ופקסים
לא הייתה לי שום מענה מחן מורדכי מברימאג
פניתי שוב לסרוויס דיגיטלנקבע תאום בתאריך 24.8 הטכנאי לא בא לא יתקשר
פניתי שוב לשירות הלקוחותונקבע לי תאום בתאריך 26.8
הטכנאי הגיע והניח מכשיר לוקר לבדיקת המקפיא ורמת טמפרטורות ואמר שיבוא לקחת את הלוקר לאחר מספר ימים
ושוב נקבע לי טכנאי לבוא לקחת את המכשיר והטכנאי לא הגיע אך התקשר ואמר שיבוא למחרת וגם לא הגיע
ולאחר מספר ימים כן הגיע טכנאי והוא לקח את הלוקר והם ייצרו עימי קשר לאחר כמה ימים יתקשרו אליי משירות לקוחות ובקשו ממני שיגיע טכנאי בכיר
ואכן הגיע טכנאי רגיל לא בכיר ורצה להחליף לי מדחס
כעסתי מאוד ולא נתתי לו ובצע את העבודה וטענתי שזו עבודה בעיינים
פניתי לשרות לקוחות כעסתי צעקתי יתפרצתי אך שום דבר לא עזר
אלא שהמנהל הבכירה תגיע היא תיצור עימי קשר
קבלתח שיחת טלפון מהמנהלת והיא שמעה את טענותי ואמרה שהיא תתן המלצה לברימאג להחליף לי את המקרר
צחוק הגורל לאחר כמה ימים חוזרת אליי חן מורדכי מברימאג ומודיע לי חגגית שהיא לא מחליפה לי את המקרר ושאני צריכה לומר לה תודה שהיא מאשרת תיקון וכול זה בגלל שקניתי את המוצר בחצי חינם
ועכשיו זה נמצא במצב כזה
אני זורקת מוצרי הזנה לפח אני לא יכולה למלא מקפיא לשבוע וגם לא ליום
אני מתוסכלת לא יודעת מה לעשות ולא מוכנה להיות הפרייארית של אף חברה
אני אמא ל4 קטנים וזה מאוד מקשה אליי בחיי היום יום
ושרק נזכיר לכם המקרר עלה לי 10000 ש"ח ועוד ברז ופילטרים 1300 ש"ח
ימי עבודה שטכנאי לא מגיע שיחות טלפון ופקסים ובריאות
כספי סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה. תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה