פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברת דיגיטל סרוויס לאחר שקיבלתי מקרר פגום בהובלה,
תיאום הטכנאי היה לאחר שבועיים מפנייתי, באותו היום שהטכנאי היה צריך להגיע קיבלתי שיחה שקיים להם עומס והטכנאי לא יוכל להגיע באותו היום - כמובן שלא הסכמתי לכך ונאמר לי שיחזרו אליי בנושא- כך שהגעת הטכנאי לא בוטלה באותו היום התקשרתי לשירות הלקוחות מכיוון שהטכנאי לא הגיע בשעות שתיאמו איתי וקיבלתי שירות חמור מנציגת שירות בשם ריקי שניתקה את השיחות בפנים והתנהגה בצורה מחפירה! לאחר שיחה ארוכה איתי הועברתי למנהלת המוקד סוני שגם השירות שקיבלתי ממנה היה מחפיר בטענה שהיא לא השירות לקוחות! סוני העבירה את הפנייה למנהל בשם ברוך שחזר אליי ביום למחרת עם שירות מזעזע השיחה עימו לא הסתיימה והוא הבטיח לבדוק את הנושא ולחזור אליי עד יום למחר בשעה 11 זה היה בתאריך 26.08 וכמובן שעד היום לא קיבלתי שיחה ממנו - אומנם הטכנאי הגיע והתקלה סודרה אך השירות מחפיר!!!! גם מצד הנציגים והן מצד המנהלים - כמובן שבכל אותם הימים ישבתי וחיכיתי לטכנאי שלא הגיע אלא רק בתיאום האחרון . פשוט בושה לחברה כל כך גדולה!!!
פיצוי פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה