פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר פגום נושא התלונה:
עגמי שרית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רוצה להוסיף בהמשך לתלונה ששלחתי בסך הכול הגיעו לביתי 5 טכנאים
ובכול פעם אמרו לי שצריך להגיע טכנאי אך למעשה הגיע טכנאי שלא ידע על מה מדובר ורק בא לעשות את העבודה.
לגבי חן מורדכי....
אני רוצה לציין עים היא החליטה שהמקרר שנמצא אצלי בבית לא באחריותה
מדוע היא שלחה לי טכנאי?
בנוסף החוצפה של חן מורדכי מחברת ברימאג נראה לי שהיא לא יודעת לחזור מדבריה אז היא זורקת את העובדה שהמקרר שיש בביתי לא נמצא באחריותה אלא באחריותי זו בעיה שלי שקניתי מחצי חינם ברמלה
ואני נשבעת שהיא מאוד נהנית מזה כאילו שקיים שם משהו יותר אישי
אני מסיקה את המסקנות הללו לפי שיחות טלפון שנעשו בחנות חצי חינם בין אורית
לבין רוני הסוכן
ולמשמע אוזני אורית אומרת לרוני
למה אתם {ברימאג} מתנהגים כך בגלל שזה קרור אהרון
נמקרר של הלקוחה לא בסדר ואם הבטחתם להחליף לה
אני זועמת איךאני כעצמית נותנת את הנשמה לכול לקוח
נפלתי בכזה ברדק
ואף אחד לא שם עליי
אני לפחות 2 ל 3 פעמיים זורקת הזנה קפואה
וזה מוציא אותי מדעתי נמאס לי
ואין לי עוד 13000 לקנות מקרר
הצילו
פרסמתי את התלונה שלי גם בזאפ על פי דרישותם לדגם lg 289
עןגמת נפש .עלבון .ו סוג הנזק :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה