פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר של LG בן שנה וארבעה חודשים שדלת הפריזר שלו נפתחת חדשות לבקרים נושא התלונה:
טל שחר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי בשנה שעברה נקנה מקרר LG GRB628YC. בחודש אוגוסט,אאל"ט, המקרר הפסיק לעבוד וטכנאי שהגיע טען שהשארנו את דלת הפריז פתוחה והמקרר קפא, ניתק את המקרר מהחשמל ואמר להחזיר אותו לאחר כמה שעות. למרות שטענתי שאנחנו סוגרים את הדלת, ואם הדלת פתוחה ישנו זמזם, הוא לא בדק את המקרר.

דלת הפריז נפתחה מעצמה עוד מספר פעמים ולא הבנו מדוע דבר זה קורה וחשבנו שאיננו סוגרים אותה,אך טעינו. יום אחד שמנו לב כי כשסוגרים את דלת המקרר, דלת הפריז נפתחת, נראה שהמגנט באטם(גומיה) של דלת הפריז פשוט אינו קיים!!

התקשרתי לדיגיטל סרוויס והסברתי שהתקלה הייתה קיימת עוד במהלך שנת האחריות, אך טכנאי החברה התרשל ולא בדק את המקרר, ואני בתור האדם הפשוט לא יכולתי להבין מהיכן התקלה, ושאני מבקש שיתקנו את דלת הפריז. נעניתי בשלילה וכי עלי לשאת בעלויות.

אבקש שדיגיטל סרוויס יקחו אחריות על המקרה ועל יוקרת המותג LG ויבינו כי המגנט באטם(שלא אמור להתקלקל כלל!!, הגומיה עצמה שלמה לגמרי), של דלת הפריז כנראה יצא את שערי המפעל כשהוא לא תקין ויחליפו אותו.

כספי סוג הנזק :
החלפת האטם ע"י דיגיטל סרוויס במסגרת האחריות פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה