פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לאחר קניית מכונת כביסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי מכונת כביסה של חברת Beko דרך חברת דיגיטאל סרוויס (הקנייה בוצעה באינטרנט) כאשר אחד השיקוליים היה זמן האחריות. למכונה זו ניתנה אחריות מלאה של שנה + 4 שנים של אחריות לחלקים.
לאחר 10 חודשים מהקנייה המכונה התקלקלה, כאשר הגיע הטכנאי הוא בדק, ואמר שצריך לתאם תיקון/ לקיחה של המכונה לתיקון.
לאחר ניסיון לתאום התברר עם חברת דיגיטאל סרויס שצריך להחליף את הבקר, כמובן שזה לא תחת אחריות כי זה היה הזנחה לטענתם (עכבר אכל את החוטים), התיקון עולה כ- 750 ש"ח כאשר המכונה עולה כ- 1500 ש"ח.
כל השיח איתם היה מאוד לא נעים ולא אדיב.
לבסוף מישהו מהמשפחה (שזה לא תחום התמחותו) בדק את התקלה וביצע הלחמה קצרה של החוט ב"נאכל" (טיפול של כ-5 דקות) ומאז- עברו כמה חודשים המכונה עובדת מצויין.
כמובן שאם לא היה לנו אלטרנטיבה היינו נאלצים כ 10 חודשים לאחר הקנייה לשלם סכופ כספי מאוד גבוה.
לדעתי זה ניצול, נזק כספי גדול (שבמקרה הצלחנו לא לשלם), ויחס מאוד לא מכובד
ניצול סוג הנזק :
הבעיה נפתרה, אך חשוב לפרסם את זה פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, דיגיטל שם ותפקיד:
חברת דיגיטל סרוויס מתקנת את מוצרי החשמל בהתאם להנחיות יצרני המוצרים. החברה אינה מבצעת אילתורים טכניים העלולים לגרום לנזקים עתידיים. תגובה:
תיקון מקצועי בתשלום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה