|
|
|
|
|
|
חוצפה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רבותיי
רכשתי מקרר LG לפני שנה מסניף בסט ביי קשה לתאר את מדורי הגינהום האין סופיים מאז קנית מקרר בערך של 7000 ש"ח .
כבר מעל 4 פעמיים המקרר לא עובד כלל ואני מנהל רומן אין סופי מול חברת דיגיטל סרוויס שלעולם לא ניתקלתי בשרות יותר גרוע.
חוסר מענה, הבטחות וכמובן טכנאים לא מקצועיים .
יש בכוונתי לתבוע אותכם על מספר הפעמיים שנאלצתי לזרום את האוכל לאשפה .
לידיעת כל הציבור.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
תואם שרות מיידי לאותו יום, מייד עם קבלת התלונה.
המקרר תוקן לשביעות רצון הלקוח. |
תגובה: |
תיקון המקרר |
פתרון: |
|
|
|