פרטי התלונה

תלונות דיגיטל סרוויס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי שנמשך כחצי שנה ללא פתרון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 כתובת:
תיאור הבעיה:
והנה שאלת מליון הדולר. איך לקבל שרות מנותני השרותים של LG? אנחנו מנסים ותוהים במשך מספר חודשים. התפוצצנו מצחוק למקרא אמנת השרות שלכם "נציגי שירות הלקוחות של LG יטפלו בלקוחות בראש ובראשונה באדיבות, באמפטיה ובכבוד בכל מפגש." הנציגה האחרונה שדיברנו איתה לגלגה עלינו ועל האמונה שלנו שמגיע לנו שרות טוב יותר משזכינו לו עד עתה "בטח שמגיע לכם. הכל מגיע לכם" - זה הניסוח המדויק שהיא בחרה בו בכדי לנהוג בנו באדיבות, אמפטיה ובכבוד.
אבל למה ישר לקטר? הבה ונספר לכם את השתלשלות הענינים מתחילתה.
לפני כחמש שנים רכשנו מקרר LG שלוש דלתות בעל קיוסק בסכום של מעל 12,000 ₪. במשך הזמן המקרר נדרש לתחזוקה שוטפת כגון החלפת פילטרים לקיוסק, ניקוי וכו' – תחזוקה אותה ביצענו באדיקות.
לפני כחצי שנה, החל המיכל שאוגר את המים בקיוסק לטפטף. בדיקה שלנו העלתה שהמיכל נסדק. התקשרנו לדיגיטל סרביס, הזמנו את המיכל, נסענו לחולון להביא את המיכל, התקנו אותו – אבל עדיין קיים טפטוף. עכשיו הטפטוף נובע מאחד החיבורים בין המיכל לצינור. הזמנו שירות. סיכמנו שכיוון שהמיכל חדש, אם הוא יוחלף לא נשלם עליו, ועל כל תיקון נוסף – נשלם את המחיר המלא (ברז שיוחלף, עבודת טכנאי וכו') זה היה בתחילת הקיץ. לאחר מספר שבועות הגיע אלינו טכנאי בפעם הראשונה. עם הברז הלא נכון. לאחר דין ודברים עם השרות (שוב, דיגיטל סרוויס) ומספר שבועות נוספים – הגיע טכנאי בפעם השניה. אתם חושבים שהיה לו הברז הנכון? תשובה נכונה – לא. וכך, כאשר מנפנפים אותנו בלך ושוב, החלק לא הגיע, החלק בדרך – הגענו עד הלום. כל הקיץ סחבנו בקבוקי מים מינרלים, שילמנו ממון רב על מים קרים – ולפני שבועיים, בפרפור גסיסה אחרון של מערכת יחסינו עם דיגיטל סרוויס – הרמנו טלפון וגילינו שהחלק הגיע. כמובן שלא טרחו להודיע לנו. קבענו עם נציג שירות, וביקשנו שבגלל ההמתנה הארוכה, ההוצאות הנוספות שנגרמו לנו ועוגמת הנפש בגלל השרות הקלוקל – תשקל אפשרות שלא לחייב אותנו בעלות התיקון והחלקים (בהנחה שהפעם אכן יתבצע תיקון. הנחה מפוקפקת למדי). זה היה הרגע בו זכינו לחוויה המענגת, האדיבה, האמפטית ומלאת הכבוד אותה ציינו בתחילת מכתבנו – הכל מגיע לכם.
ובכן, אנחנו סיימנו עם דיגיטל סרוויס. מעתה אנחנו מבררים בכל פעם שאנחנו רוכשים מוצר מי נותן לו שירות, כשסימנו איקס גדול מאד על החברה הנ"ל.
אנחנו עדיין מחכים לנציג השרות של LG. כל נסיונותינו עלו בתוהו. לכן, החלטנו לפנות אליכם כמוצא אחרון.
תודה,
משפחת וורטמן

הכל - עלבון, כספי, סוג הנזק :
תיקון התקלה פתרון נדרש :

דיגיטל סרוויס שירות לקוחות

, תגובה:
שמוליק קובלסקי, מנהל ש שם ותפקיד:
המקרר תוקן לשביעות רצון הלקוח תגובה:
תיקון המקרר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה