|
|
|
|
|
|
קבלת יחס גרוע בפניה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 12 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
הגידם 1 ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
צילצתי לברר אם מכשיר הטוסטר אובן שמסרתי לתיקון תוקן ענה לי בחור בטון חסר סבלנות מבלי להזדהות ולאמר אפילו שלום ומיד מעביר לבירור עם מישהו אחר ולא נותן להסביר מה בקשתי , לאחר מכן שנענתי שנית לאדם שיאמר לי אם המכשיר תוקן
גם כאן נתקלתי ביחס של "כן" ו"לא" וטריקת טלפון , רציתי לשאול שאלה נוספת אבל אי אפשר מכיוון שהוא כבר טרק את הטלפון , צילצתי שנית והערתי לו על היחס וההתנהגות הלא הבלתי נסבלת ,
|
עלבון |
סוג הנזק : |
להוציא אותם לקורס ביחסי אנוש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
אבי |
שם ותפקיד: |
לא יודע מי דיבר יכול רק להיתנצל .אנו עונים למאות טלפונים ביום למרות זאת אין סיבה לענות בחוסר סבלנות שוב אני מתנצל בשם שרות כל |
תגובה: |
נשנן הוראות |
פתרון: |
|
|
|