|
|
|
|
|
|
שירות גרועעעעע |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
חולון רח' הסדן 3 א.ת. חולון 58117 ת.ד. 1792 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
תקלה במכונת כביסה חדשה חדשה , אין מענה בדיגיטל והסבר גרוע של הטכנאי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דיגיטל סרוויס שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמוליק קובלסקי, מנהל ש |
שם ותפקיד: |
מנהל סניף השרות בצפון שוחח עם בת הלקוחה אשר התלוננה באתר.
טענת הבת כי אמה מנסה להתקשר שבוע ללא מענה אינה סבירה - הבת הוזמנה לנסות בעצמה בכל עת!!!
הבת אף לא ידעה לציין את מספר הטלפון אליו התקשרה והופתעה כאשר עודכנה על ידנו כי כבר נקבע ביקור עם אמה. |
תגובה: |
תלונה קנטרנית שנרשמה מבלי לבדוק את העובדות לאשורן |
פתרון: |
|
|
|